Sunday, February 10, 2013

Haideti la negrese!

Astazi chinezii sarbatoresc Revelionul!!! Intra in anul sarpelui de apa. Eu am sarbatorit inca o zi de Duminica acasa, cu ai mei. O zi obisnuita, cu mancare buna, cu un film siropos, cu somnic dupa-masa si spre seara, cu o portie de negrese cu portocale si nuci. Le vedeti in imaginea alaturata si va asigur ca sunt facute de mine.

Militez pentru duminici normale, acasa. In care gatim, picotim la televizor sau citim o carte buna. Militez pentru weekenduri obisnuite, calme, plictisitoare chiar. Militez pentru vacante lenese, in familie, cu gust de porumb fiert pe plaja. Militez pentru plimbari lungi in parc, nemachiata, purtand haine sport si cei mai comozi pantofi. Militez pentru paine cu unt si rosii in august si dovleac copt in noiembrie.

Viata e frumoasa daca stii s-o traiesti. Eu una m-am hotarat sa ma bucur de fiecare prajiturica pe care pot s-o fac si mai ales, s-o mananc ::)) Si daca viata imi ofera si o ceasca cu cafea aromata langa prajiturica, atunci ma declar multumita.

Va doresc tuturor multe prajituri. Si cafelele de rigoare..., desigur.

6 comments:

  1. Si eu militez pentru toate astea si mai militez pentru ca aceste prajituri sa fie degustate si de colegi.

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Va las sa va imaginati, ca sigur sunt mai gustoase in gandurile voastre decat in realitate :)
      Dar, data viitoare cand mai fac, promit sa va aduc.

      Delete
  3. Nu te alinta. N-am nici o indoiala ca ti-au iesit faine... Deci, pe cand niste negrese palpabile si degustabile?

    ReplyDelete