Tuesday, July 2, 2013

Tinerete fara batranete...

Nu esti batran cand esti batran, asa cum nu esti tanar numai fiindca esti tanar. Frumos poti sa fii sau sa nu fii, in functie de zi, de timpul petrecut in oglinda, de gene. Destept la fel...uneori iti iese mai bine decat alteori. Exista chiar credinta ca devii mai destept pe masura ce imbatranesti. Eu una nu cred ca e adevarat, dar nu conteaza...Dar sa fii tanar e cel mai greu. Sa vrei sa razi, sa vrei sa traiesti fara grija zilei de maine, sa vrei sa te distrezi toata ziua si toata noaptea si sa nu-ti pese daca esti concediat, fiindca....ai viata toata inainte. Sa vrei la mare si sa fugi pur si simplu la gara. Sa vrei sa fumezi si sa iesi sa-ti cumperi tigari la miezul noptii. Sa ai zeci de prieteni si sa te indragostesti saptamanal de altcineva. Sa ai chef si energie sa faci toate astea cu drag. Si sa ai cu cine...

3 comments:

  1. Imi scapa ceva? E greu pentru ca doar vrei?

    Acum, privind in urma, spre tineretea carnii mele, as spune ca tineretea a fost, daca a fost o povara, cea mai usoara povara. As spune ca tineretea te face frumoasa, placuta, iubita. Dar uitandu-ma in oglinda inimii mele, care bate tanara, poznasa, calda si generoasa, as spune ca sunt si voi fi, in felul meu, tanara.

    ReplyDelete
  2. Draga Monica,
    e sambata , e ziua aceea a saptamanii in care cele mai multe femei robotesc de dimineata pana seara.Si probabil, asta voi face si eu in curand.Voiam doar sa-ti spun ca primul lucru pe care l-am facut in dimineata asta, inainte de orice, a fost sa-ti recitesc blogul.
    Din pacate eu nu sunt amatoare de cafea ca si tine, asa ca uneori am nevoie de ceva sa ma binedispuna la inceput de zi.Si articolele tale reusesc sa faca asta.
    Daca mi-ai vedea fata cand iti citesc blogul ai vedea o uriasa "smiley face". o bulina galbena cu 2 puncte pe post de ochi si o paranteza convexa sau concava,nu mai stiu acum, pe post de gura zambareata. Esti o fina observatoare si ai un simt al umorului foarte bine dezvoltat.Si parca am senzatia ca, cu darul tau de a scrie, dai glas si gandurilor mele.
    Nu m-am putut hotari in subsolul carui articol sa-ti scriu pentru ca imi plac toate.Dar l-am ascultat pe Freddie Mercury si m-am decis...aici e locul meu.
    Si-mi place mult subiectul, sa fi tanar, sa iubesti, sa traiesti...
    Ca si Simona, si eu ma simt in felul meu tanara, imi place sa visez, sa iubesc, imi place ciocolata, imi place sa dau o tura cu bicicleta, imi place sa alerg cu cateii mei, imi place luna plina, luna noua, imi plac florile, imi place toamna, imi plac prietenele mele, imi plac o gramada de lucruri care ma fac sa ma simt mai tanara.
    Am repetat intentionat "imi place" pentru ca e un verb frumos : "a place", la fel cu "a iubi".Cred ca atata timp cat poti iubi si esti iubit te poti considera tanar si foarte puternic.
    Am pandit azi noapte luna, sa pot vedea eclipsa, m-am instalat comod pe terasa invelita cu o patura asteptand momentul.Am adormit fara sa vad nici o eclipsa, dar am stat un pic cu luna, cu gandurile mele, cu visele mele... si exact la asta m-am gandit cum ar fi sa traiesc fara grija zilei de maine, sa fiu din nou copilul cuiva care sa aiba grija de mine.Mi-e tare dor de acele vremuri, mi-e dor de tatal meu, de mama mea, de dragostea lor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adriana,

      Iti multumesc pentru cuvintele astea frumoase. Am sa le recitesc de cate ori voi fi dezamagita de mine insami, de cate ori voi avea nevoie de o confirmare. Daca e sa fiu sincera, esti unul dintre putinii oameni care m-au facut sa cresc in proprii mei ochi. Am mai trait un moment similar, cand prietena noastra comuna, Daliana, m-a asemanat cu un delfin (eram la o petrecere tematica), atribuindu-mi calitati specifice acestuia - inteligenta, fidelitate, etc
      Te invit sa-mi citesti in continuare articolele si sa-mi scrii ceea ce crezi, de fiecare data. Cu drag, M.

      Delete