Thursday, January 10, 2013

Sunt femeile oameni?

Sunt femeile oameni? 

Ma tot gandesc la teoria asta de ceva vreme. Da ce spun eu? Ma gandesc la asta dintotdeauna. Sau de cand am inceput sa ma gandesc, punct.

Am vazut la televizor niste emisuni in ultima vreme. Pe DigiLife. E un serial de documentare despre femei mai mult sau mai putin celebre, care au facut in orice caz diferenta in nu stiu ce domeniu, la un moment dat.

Mi-am zis ca e un lucru minunat si m-am uitat cu placere. Dar acuma ma gandesc ca poate nu e! Minunat, adica.

Daca e ca emisiunile despre cimpanzeii care invata limbajul semnelor?

E bine? E rau? 

Una peste alta, va provoc sa inventam o teorie noua. Teoria omului femeie. Fuck all the previous authors and fuck their theories. De fapt, eu zic sa ne bucuram de libertatea de exprimare, de gandire si de actiune si sa ne relaxam scriind impreuna despre noi, despre ei, despre ce facem, ce ne place si unde mergem. Ganditi-va la locul asta ca la o alternativa la citit, facut bijuterii, pictat, crosetat sau alte chestii pe care le faceti ca sa va relaxati.

Join in...it can be fun!


Cu drag,

Moni


P.S. Cand veti fi departe, in vreun tren, singure la hotel, acasa fara TV cablu sau in vizita la rudele de la tara, o sa-mi multumiti ca exist!!!!!::::)))))))))))))

4 comments:

  1. Imi place alternativa de citit, margelit, pictat si bloggerit (daca o fi existand acest verb), deci ma bag :))...

    ReplyDelete
  2. pana in acest moment, nereusind din multiple incercari sa postez un comment ... subscriu: e femeia OM????????????

    ReplyDelete
  3. Io zic ca depinde. Daca e pana acolo, care e smecheria sa fii OM? Ce e un OM? Adica e un O si un M. Impreuna.
    Cand te gandesti ca ar fi putut fi atatea alte litere mult mai misto. De exemplu, ar fi putut fi un W, un Y, un Q.

    ReplyDelete