Wednesday, January 16, 2013

Ironia suprema

Ma gandeam cum ar fi sa fiu manechina sau asistenta TV. Si cuplata cu un fotbalist...::))))))))
Oare exista in lumea asta ceva mai penibil, cliseu mai mare? 
Cum ar fi sa ma trezesc dimineata si sa-mi doresc sa ma imbrac cu o rochita scurta si stramta, sa ma machez, sa-mi intind parul cu placa si sa caut pantofii cu talpoacele cele mai inalte, cu scopul de a-i incalta??????????!!!!!!!!!!
Cum ar fi sa ma hlizesc la toate tampeniile, sa ma extaziez la toate propunerile puerile si sa ma consolez cu gandul ca sunt tanara si frumosa, ca ma voi marita cu un fotbalist si ca tot ceea ce conteaza este sa-mi maresc sanii cu inca 4 numere. Eventual, pentru ca viata sa fie perfecta, sa mai plusez cu niste botox in buze..:)))))))))))

M-am uitat ieri la televizor. Mea culpa. In contrapartida, am citit aseara vreo 3 ore si tot n-am reusit sa-mi spal creierii. In sfarsit...

Doamne, cat de prosti suntem noi oamenii?

P.S. Am o prietena care si-a dat televizorul. Ma tot gandesc cat de proasta sunt eu, care mi-am cumparat unul de curand, ca sa ma uit la manechine cuplate cu fotbalisti, razand, dansand, defiland pe podium, alergand dupa ce au marcat un gol sau plecand flegmatici in vreo masina scumpa. Da oare oamenii astia vorbesc? Ce?

5 comments:

  1. Incepem sa ne dam lucrurile inutile din casa, din diferite motive? Vorba celor de la Taxi:
    E cat se poate de normal sa se adune foarte multe chestii, de care nu mai ai nevoie.
    Te lovesti de ele prin casa..si le-arunci pe toate intr-o zi…

    Eu am un prieten care si-a dat aragazul si butelia din casa. Pentru ca sotia lui nu gatea. Deloc. Si si-a deschis un restaurant. Corect, nu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Foarte corect! Oare daca arunc si eu televizorul sotul meu o sa deschida o televiziune???

      Delete
  2. Ai prins ideea :)). Si problema e rezolvata. Vor fi doar emisiuni cu multe vorbe frumoase, despre locul nostru :).

    ReplyDelete
  3. Ironia suprema ... imi place asta ... si tocmai se potriveste. Dar stiti de ce? Tocmai citeam despre perle, dantele si ciocolata, despre amintiri si poezie, tocmai ma alintam ca sunt pierduta in abisul nesfarsit al cautarii de sine, cand yahoo, foarte elegant, cu mult rafinament si cu o dulce subtilitate, ma informeaza, in bara de jos a desktop-ului, ca factura de romtelecom a fost emisa. Ce cautare pe fundul marii, ca sa gasesc scoica cu perla mea, sau impacarea mult asteptata, ma putea aduce mai rapid, transant si chiar la obiect, cu picioarele pe pamant? Am, printre altele, de platit o factura de romtelecom. Sa fie asta raspunsul la o posibila, retorica intrebare? Suprema ironie, nu-i asa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uneori ma gandesc ca ar trebui sa le fim recunoscatori furnizorilor serviciilor necesare noua pentru felul in care ne tin ocupati. Ce am face daca de maine ar disparea televizunea prin cablu, telefonia mobila si fixa, evident internetul si ....poate chiar si curentul electric? Chestia asta imi da idei...

      Delete