Saturday, January 12, 2013

De ce ne place tuturor sa cantam?

Am vazut acuma ca ne pregatim din nou sa participam la Eurovision. Nu ne descurajeaza nimic. Nici rezultatele penibile, nici costurile mari, nici efectele practic nule ale participarii noastre acolo.
Ma fascineaza cat de "artisti" sunt romanii. Numai cate concursuri/emisiuni de gen exista la televizor, cate festivaluri, cate "vedete". Practic, fiecare a doua fata blonda are pretentii de cantareata.
Asta imi aduce aminte de Revelion. Am fost la restaurantul Butoiul de Aur din Oradea. NU MERGETI ACOLO!!!!!!!!!!!!!! In program, doua fete: una avea voce, cealalta avea o rochie transparenta si gaurita in toate locurile esentiale. Dar era blonda si avea fizic, asa ca ce conteaza...Parca vad ca a capatat bani cat primesc muncitoarele dintr-o intreaga sectie a unei fabrici de pantofi intr-o luna.
Asadar, de ce vrem cu totii sa cantam? De ce nu vrem sa ...facem curatenie? Sa citim? Sa facem matematica? Sa participam la triatlon? O fi din cauza ca nu suntem in stare?

1 comment:

  1. Nu cred ca nu participam la triatlon sau nu facem integrale de gradul 3 pentru ca “nu suntem in stare” e raspunsul. Pentru ca se pare ca nici de cantat un suntem in stare si totusi cantam. Si cantam pentru ca ni se da ocazia . Ceea ce vreau eu sa spun este: ok, eu un sunt in stare sa cant, dar totusi, cum de ajung sa o fac totusi??? Adica un numai fata cu rochie transparenta si gaurita nu este in stare . Ca nu s-a dus ea singura, de capul ei acolo, in noaptea de revelion si a spus “Am venit!” si toti au cazut pe spate si au raspuns “ De cand te asteptam!” .
    Poate ca raspunsul ar fi “O fi din cauza ca nu suntem in stare si culmea, nimeni nu ne cere/plateste/roaga sa nu fim?”.

    ReplyDelete