Saturday, June 1, 2013

Gourmet deserts...

La un moment dat am decis ca e bine sa am un plan B. Viata iti poate oferi tot felul de surprize si nu depinde intotdeauna de cat de bine ai planificat totul. Asa ca am deja o lista lunga cu planuri B pe care le pot pune in aplicare in caz ca ....ma plictisesc, pleaca copiii la facultate, ma mut la tara definitiv, ma pensionez sau raman fara job. Pana acum, asta e ceea ce am reusit sa incropesc:

Planuri B preferate

1. Sa pictez in ulei cele mai frumoase cladiri din oras, taranci romance purtand straie populare, balerine, copaci cu frunze in forma de fluturi aurii, flori si case, toate peisajele marine la care ma pot gandi.
2. Sa locuiesc o vreme la Paris.
3. Sa cos goblen :))
4. Sa citesc toate cartile pe care le cumpar.
5. Sa invat sa fac prajituri sofisticate.
6. Sa am grija de gradina mea, asa cum ar trebui...
7. Sa fac sport - a se citi plimbari lungi, daca e posibil pe malul marii (Negre sau nu)
8. Sa merg la toate concertele, spectacolele si filmele pe care le ratez acum din motive obiective plus cele care vor mai fi...
9. Sa petrec mai mult timp cu ai mei
10. Sa deschid o mica afacere.
         10.a.Cafenea
         10.b.Bacanie - delicatesuri
         10.c. Anticariat
         10.d. Cofetarie Gourmet!!!!!


Asta chiar ma vad facand, cu mare placere si interes. Ce sa vrei mai mult decat un mic atelier, muzica buna si opere de arta dulci si apetisante, aratand incredibil si avand un gust exceptional. Si toate sa fie facute de mine. 

Vreau sa cred ca nu sunt eu singurul om din tara asta care s-a saturat de amandine, foret noire si eclere cu budinca din praf, toate de dimensiuni imposibil de savurat fara sa ti se aplece.  



Le vad insirate pe tavite colorate, pe farfurioare albe ca laptele sau in mici
paharele transparente, de exact marimea unei guri delicate de femeie cunoscatoare, amatoare de dulce dar care nu se poate hotari daca vrea ceva cu ciocolata, ceva cu fructe sau ceva....cu branzica.

Le vad apreciate de oameni civilizati, care au depasit etapa dedicata rahatului turcesc sau feliei de paine cu unt si cu dulceata, desi nici astea nu sunt de lepadat intr-o zi ca cea de astazi, ploioasa si friguroasa, ca de sfarsit de toamna.






4 comments:

  1. Ideea unui plan B e extraordinara, chiar si pictura cu taranci romance in straie populare.
    Dintre toate, pentru ca sunt amatoare de desert, sustin planul 10.d Cofetaria Gourmet, cu delecatese in farfurioare albe sau paharele delicate. Pe de alta parte, cunoscandu-te, stiu ca vei gasi mereu ceva de facut si nu te vei plictisi niciodata. Si, inca ceva, daca atunci, candva, vei avea nevoie de un partener sau, pur si simplu, de un ajutor, conteaza pe mine.

    ReplyDelete
  2. Faptul ca stiu ca pot conta pe cineva ca tine e un motiv in plus sa visez la gourmet-uri. Nu-i asa ca ar fi misto? Noi doua (sau mai multe), facand chestii mici, dulci si colorate intr-o locatie oligatoriu cocheta, undeva in centrul vechi. Ma si vad purtand cea mai haioasa boneta de cofetar, eventual cu biline si un sort asortat. Tu ai purta sortul ala din fotografiile pentru Christmas Party ..::))). Am vinde o gramada de prajituri.

    ReplyDelete
  3. Din lista ta, alegerea mea ar fi CLAR punctul 10a. Daca pur intamplator cafenea ar fi in Paris, nu m-as supara. Daca imi iese schema si numerele la Loto, promit sa iau prajiturile de la tine :). Indiferent unde ai tu cofetaria :).

    ReplyDelete
  4. Pai m-as sacrifca si eu si as deschide cofetaria la Paris, ca sa fiu aproape de cafeneaua ta. Ca se strica prajiturile pe drum daca e sa le trimit peste mari si tari :::))))

    ReplyDelete