Wednesday, March 13, 2013

Râsu plânsu...

RÂSU....

Aseară am fost la teatru. Și când spun teatru, exact la asta ma refer, la propriu, pe bune, în realitate. Cu actori. Și când spun actori, exact la asta mă refer. Actori talentați, inteligenți, frumoși, curați, celebri. Care știu ce fac și le place să facă ceea ce fac. Pe scurt, Teatrul Național București a prezentat Dineu cu proști, scris de Francis Veber, supranumit și regele farselor, un super scriitor, tradus în mai multe limbi și bine vândut peste tot în lume. Inclusiv la Hollywood, iar băieții ăia știu ce se vinde și ce nu. 
Cert e că am apreciat umorul de calitate, foarte bine pus în valoare de Horațiu Mălăiele - invariabil, în rolul prostului - și care a fost, fără foar și poate, vedeta incontestabilă a spectacolului. Ion Caramitru a fost la înălțime, dar a avut inspirația să-l lase pe Mălăiele să facă spectacol. 
Și ce spectacol a fost!!!





PLÂNSU...

Tot ieri, la știri, l-am vazut pe băiatul lui Gheorghe Hagi, un mic fotbalist mare, care se pregătea să plece în nu știu ce deplasare. Era la aeroport și i s-a luat un interviu (ma rog). Ce credeți că a spus ăla micu? A zis pe nerăsuflate că speră să facă o figură frumoasă!!!!!!!!!! 
Dumnezeule! Mi-a amorțit creierul în secunda imediat următoare.






3 comments:

  1. Stai, mai asteapta, o sa vina momentul cand va spune ca, la el in casa, adica la taica-su acasa, cuvantul "strategie" nu s-a auzit... ca nici Gica celebrul, nu l-a auzit pe tatal lui folosind acest cuvant (am spicuit din declaratiile lui Hagi)...
    In ceea ce priveste spectacolul, asa e, unii se duc la teatru, altii se intorc de la munca (o spun cu invidie), unii sunt privilegiati, altii doar marcati...


    ReplyDelete
    Replies
    1. ::))))))) Las'ca vom compensa cu Tudor Gheorghe.

      Delete
  2. ...dar numai dupa ce "va da totul din el" probabil. Presupun.

    ReplyDelete