Saturday, April 27, 2013

A venit vara?!

Saptamana asta a fost nebuna. Am luptat literalmente sa ajung sa supravetuiesc ultimei secunde care ma mai despartea de weekend. Am numarat fiecare sarcina pe care am reusit s-o duc la capat, tinand in acelasi timp scorul celor care imi mai ramasesera de facut. Aseara eram asa de obosita, incat ma luasera frisoanele. Dar....am fost sa-mi cumpar flori. Flori adevarate, in ghivece si jardiniere, flori cu radacina, care vor creste si vor inflori de multe ori pana la toamna. 
Asta e felul meu de a deschide sezonul cald. Asa incep eu vara. Si vara, eu ma mut la tara. Plec din orasul sufocant spre meleaguri mai verzi, mai racoroase, mai inflorite, mai frumos mirositoare...Satul e un loc pe care eu l-am descoperit doar de cativa ani. Si nu e perfect, iar eu nu sunt pe deplin acasa acolo. Am nevoie sa stiu tot timpul ca ma asteapta apartamentul din blocul citadin. Dar pentru cele cateva luni de vara din fiecare an, satul asta, asa cum e, imi ofera multe experiente frumoase.
Sezonul asta mi-am propus sa am cele mai frumoase flori. Multe si colorate, prin toata curtea si gradina. Imi doresc ca oriunde ma voi uita, sa vad flori minunate atarnand din jardiniere sau catarandu-se pe garduri.
Asadar, locuinta mea de vara....e la tara. Chiar asa e!





3 comments:

  1. Cu Poiana Florilor, la care ai lucrat toata iarna, ca gospodarul intelep, ai deschis sezonul, iar acum adaugi in glastre, ghivece si jardiniere alte flori, alte culori. Pregatesti o vara de basm, acolo la locuinta ta de vara...

    ReplyDelete
  2. As putea si eu sa povestesc o zi intreaga despre flori si despre catelul meu, Happy.Fie ca sunt vesela sau trista imi incep ziua prin a-mi privi gradina pentru ca stiu cu siguranta ca ziua mea va fi mai frumoasa.Ma bucur de fiecare floare care a inflorit, mai scot cate o buruiana care a rasarit.Este ca un cadou pe care ti-l faci singur, o mica bucurie care te face sa zambesti.Si asta mi se intampla de cativa ani incoace, ani in care gradina mea s-a transformat dupa gustul meu.
    Ziua o terminam cu totii in gradina, desculti in iarba, facand planuri.Este o senzatie foarte buna si placuta sa-i vad pe toti ai mei impreuna.
    Si ma mai bucur sa stiu ca sunt oameni pe lumea asta care se pot bucura de lucruri simple si frumoase cum ar fi florile din gradina...

    ReplyDelete
  3. Si eu ma bucur ca am prietene ca voi, care stiu cat e de bine sa poti privi o floare frumoasa, o alee de trandafiri sau un pom inflorit si sa-ti ajunga doar atat ca sa fii fericita.

    ReplyDelete