Sunday, December 1, 2013

Si asa s-a scris istoria...

















Ce credeti ca am facut tot weekendul? Am rezistat cu greu imboldului de a face curatenie, precum si nevoii aproape dureroase de a face ceva de mancare. N-am cedat nici macar cand a fost vorba sa ies in centru, la parada militara de ziua romanilor. In schimb, am trait senzatia aceea de "nu ma pot opri", pe care o avem cand mancam seminte sau cand spargem bulele acelea umplute cu aer din pungile cu care sunt invelite obiectele pretioase. Nu m-am putut opri din pictat cutii. Am pictat una cu zane si una cu un pui de bufnita. Si credeti-ma, e cel mai bun lucru pe care-l puteam face. Nervii mei sunt netezi, ca o fata de masa bine calcata, iar eu sunt gata sa beau un pahar cu vin, in cinstea senzatiei formidabile pe care o incerc.
Sper sa va placa si va astept cu sugestii, fiindca acesta e doar inceputul unei colectii.

Mai am de lucru la finisaje si trebuie sa "amenajez" interiorul, dar n-am rezistat tentatiei de a vi le arata, chiar si asa, nelacuite, cu vopseaua inca uda.

5 comments:

  1. Ce-ar mai fi de comentat? Cutiile tale m-au cucerit. Nu stiu care din cele doua, ba chiar din cele trei, caci n-am uitat "prima mea cutie", imi place mai mult. Dar ce mai e de aranjat in interior, m-ai facut curioasa?
    De ceva timp traiesc senzatia de "nu ma pot opri" atunci cand margelesc. Ma prinde ziua de maine in fata margelelor si stiu ca e o traire extraordinara. Inca odata, felicitari si la mai multe si la mai mare.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mai am de curatat balamale, inchizatori, etc. Apoi, trebuie lacuite. Iar la sfarsit, trebuie tapetat interiorul cu o hartie speciala. Ideea mea e sa le fac sa arate a "raftul bunicii". Asa ca am sa caut o hartie cu imprimeuri asortate cu exteriorul, dar care iti aminteste de raftul cu bunatati.

      Delete
  2. Cred ca oricare dintre noi si-ar dori asa o cutie de bijuterii.Imi plac mult!!!

    ReplyDelete
  3. Azi am auzit doua expresii care mi-au mers la suflet. Una e a ta "Nervii mei sunt netezi, ca o fata de masa bine calcata" :)), iar a doua era intr-o melodie postata pe facebook si care suna cam asa "Clap along if you feel like a room without roof" :))).
    Cam asta e atitudinea, starea sau felul nostru pur si simplu, cand facem ceva ce ne place.

    ReplyDelete